Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.
Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lipcu 2007 sprzedażogółem na poziomie 78 127 egz. (76 336 egz. w analogicznym okresie2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) -66 804 egz. (wzrost o 6,7 proc.) a na trzecim "Playboy" (MarquardMedia Polska) - 58 874 egz. (spadek o 26,8 proc.).
W lipcu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 35 730 egz.(w analogicznym okresie 2006 roku - 35 877 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 27 538 egz. (rokwcześniej 24 660 egz.).