Prasa2008-05-14
0

CKM liderem, w dół Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lutym 2008 sprzedażogółem na poziomie 80 492 egz. (76 525 egz. w analogicznym okresie2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 69 208egz. (wzrost o 2,9 proc.) a na trzecim uplasował "Playboy"(Marquard Media Polska) - 60 224 egz. (rok wcześniej 54 798egz.).

Zobacz tabelęZobacz tabelę

W lutym 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największąsprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 40 186 egz. (wanalogicznym okresie 2007 roku - 41 752 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 844 egz. (rokwcześniej 29 599 egz.).Zobacz tabelęZobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:CKM, Forbes, Manager Magazin, Playboy, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas