Prasa2008-04-15
0

CKM liderem, w dół Forbes i Manager Magazin

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w styczniu 2008sprzedaż ogółem na poziomie 117 666 egz. (122 600 egz. wanalogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDPna temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyznopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) -98 161 egz. (wzrost o 1 proc.) a na trzecim magazyn shoppingowy"Logo" (Agora) - 69 891 egz. (rok wcześniej 69 778 egz.).

Zobacz tabelę

W styczniu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 42 110 egz.(w analogicznym okresie 2007 roku - 45 246 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 368 egz. (rokwcześniej 30 935 egz.).

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:CKM, Forbes, Manager Magazin, Playboy, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas