Prasa2008-01-15
0

CKM liderem, zyskuje Playboy i Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w październiku 2007sprzedaż ogółem na poziomie 87 068 egz. (111 151 egz. wanalogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDPna temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyznopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) -83 913 egz. (wzrost o 58 proc.), na trzecim "Men's Health Polska"(Men's Health Polska) - 70 596 egz. (wzrost o 9,7 proc.) a naczwartym magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 68 666 egz. (wzrost o2,5 proc.).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

W październiku 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 41 688 egz.(w analogicznym okresie 2006 roku - 35 458 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 850 egz. (rokwcześniej 29 072 egz.).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:CKM, Forbes, Manager Magazin, Playboy, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas