Prasa2008-06-09
0

CKM na nowego brand managera

Do zespołu marketingu wydawnictwa Marquard Media Polska dołączyła zpoczątkiem czerwca Joanna Mazur, która objęła stanowisko brandmanagera miesięcznika "CKM". Zastąpiła na nim PiotraKwaśniewskiego.

Do głównych zadań Joanny Mazur należy umocnienie pozycji "CKM"jako lidera w segmencie magazynów męskich, współtworzenie irealizacja strategii marketingowej miesięcznika, aktywne kreowaniejego wizerunku oraz zwiększenie efektywności sprzedaży. Odpowiadaona także za planowanie i realizację kampanii reklamowych ipromocyjnych "CKM".

Joanna Mazur specjalizuje się w marketingu mediów drukowanych.Ostatnio współpracowała z miesięcznikiem "Manager Magazin", awcześniej pracowała w Grupie Wydawniczej Infor (obecnie Infor PL)jako menedżer ds. projektów specjalnych oraz szef biura promocji"Gazety Prawnej". Związana była także z AWR Wprost i RingierPolska.

Autor:pp

Więcej informacji:CKM, brand manager

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas