Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem lifestylowym dla mężczyzn w maju br. Tytuł ten zanotował jednak także największy spadek sprzedaży. Minimalny wzrost dotyczył tylko “Men's Health'a”.
Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska) w maju br. wyniosło 62 839 egz. i było aż 20,9 proc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Pismo to zanotowało największy spadek w rankingu.
Drugą lokatę zajął magazyn „Men's Health” (Motor-Presse Polska), który rozszedł się w ilości 62 307 egz., notując – jako jedyny w zestawieniu - wzrost (o 2,9 proc.).
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora), którego rozpowszechnianie płatne razem w piątym miesiącu 2010 roku w porównaniu do maja 2009 roku spadło o 5,7 proc. i wyniosło 54 692 egz.
Spadek zanotował magazyn biznesowy „Forbes” (Axel Springer Polska). Jego wynik w maju br. to 39 601 egz., czyli o 7,2 proc. mniej niż rok temu.
Zobacz tabelę
Porównując dane z maja br. do danych z kwietnia br. widać, że największy wzrost, wynoszący tylko 2,6 proc., rozpowszechniania płatnego razem zanotował „Playboy” (Marquard Media Polska), zaś największy spadek (o 13,7 proc.) dotknął miesięcznika ”CKM”.