Prasa2010-08-18
2

“CKM” stracił najwięcej; tylko “MH” w górę

Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem lifestylowym dla mężczyzn w maju br. Tytuł ten zanotował jednak także największy spadek sprzedaży. Minimalny wzrost dotyczył tylko “Men's Health'a”.

Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska) w maju br. wyniosło 62 839 egz. i było aż  20,9 proc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Pismo to zanotowało największy spadek w rankingu.

Drugą lokatę zajął magazyn „Men's Health” (Motor-Presse Polska), który rozszedł się w ilości 62   307 egz., notując – jako jedyny w zestawieniu - wzrost (o 2,9 proc.).

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora), którego rozpowszechnianie płatne razem w piątym miesiącu 2010 roku w porównaniu do maja 2009 roku spadło o 5,7 proc. i wyniosło 54 692 egz.

Spadek zanotował  magazyn biznesowy „Forbes” (Axel Springer Polska). Jego wynik w maju br. to 39 601 egz., czyli o 7,2 proc. mniej niż rok temu. 

Zobacz tabelę


Porównując dane z maja br. do danych z kwietnia br. widać, że największy wzrost, wynoszący tylko 2,6 proc., rozpowszechniania płatnego razem zanotował „Playboy” (Marquard Media Polska), zaś największy spadek (o 13,7 proc.) dotknął miesięcznika ”CKM”. 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas