Prasa2006-11-15
0

'Claudia' liderem, 'Świat kobiety' ostro w dół

Duży wzrost "Poradnika Domowego" i znaczy spadek"Świata Kobiety" to największe zmiany wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet.

 W sierpniu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Claudia” (G+J Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Sprzedaż wyniosła 500 129 egz. - to 0,36 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005.

Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 470 814 egz. (spadek o 17,69 proc.) a na trzecim ”Dobre Rady” (Agora), które sprzedały się w liczbie 454 034 egz. - wzrost o 4,65 proc..

 Zobacz tabelęze=1>429207Poradnik Domowy440159393865Olivia431151499149

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas