Reklama2011-02-09
0

Clear Channel Outdoor zarobił w 2010 r. 2,8 mld dolarów

Globalne przychody koncernu reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor wyniosły w 2010 roku 2,8 mld dolarów. To o 100 mln dolarów więcej niż rok wcześnej.

Inwestycje w nowe segmenty, nowa strategia rynkowa i optymalizacja oferty – tak Clear Channel Outdoor uzasadnia ubiegłoroczny wzrost swoich przychodów. Koncern podkreśla, że do poprawy jego wyników finansowych przyczyniło się również ożywienie gospodarcze.

Ponad połowę całościowych wpływów Clear Channel Outdoor stanowią przychody Clear Channel International, dywizji koncernu obejmującej Europę (w tym Polskę), Azję i Australię. W 2010 roku wpływy Clear Channel International wyniosły 1,5 mld dolarów, z czego 263,5 mln to przychody na działalności operacyjnej. Wartość tego drugiego wskaźnika wzrosła rok do roku o 62 proc.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas