Reklama2017-06-13
0

Clear Channel ponownie sponsorem Cannes Lions

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel będzie po raz ósmy sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

Na tegorocznym festiwalu Cannes Lions, Clear Channel Outdoor (CCO) będzie prezentować trendy i nowe technologie w tworzeniu kampanii reklamowych OOH i DOOH we współpracy z międzynarodowymi partnerami i klientami. Są nimi w tym roku m.in. Biborg, Black Swan, Buzz Radar, Haymarket, Quividi and Kirk&Kirk, LivePoster and Diageo, Ogilvy and Samsung, Stink Studios, Twitter and WCRS.

Ponadto na gigantycznym ekranie Le Grand Screen oraz w specjalnie opracowanej strefie innowacji i kreatywności "Playground" w Cannes, Clear Channel zaprezentuje możliwości reklamy digital ooh w real-time z wykorzystaniem big data.

Autor:km

Więcej informacji:Clear Channel, Cannes Lions

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas