Reklama2009-04-08
0

Clear Channel wprowadza wakacyjną ofertę

Firma Clear Channel Poland wprowadza wakacyjną ofertę reklamowąobejmującą nośniki outdoorowe w 19 kurortach nadmorskich. Sprzedażtego pakietu potrwa do końca kwietnia.

Wprowadzana przez Clear Channel Poland wakacyjna ofertareklamowa obejmuje 350 nośników outdoorowych formatu 1,2 x 1,8 mzlokalizowanych w 19 kurortach nadmorskich, m.in. Dziwnowie,Ustroniu Morskim, Mielnie, Darłowie, Ustce, Łebie, Juracie, Helu,Gdańsku, Krynicy Morskiej i Stegnie. Nośniki znajdują się naplażach, deptakach spacerowych i w centrach poszczególnychmiejscowości.

Kampanie w ramach tej oferty będą realizowane w lipcu isierpniu, natomiast jej sprzedaż - w dwóch miesięcznych pakietach -potrwa do końca kwietnia. - Te nośniki gwarantują dotarcie doodbiorców, którzy w czasie wakacji są bardziej zrelaksowani,otwarci na nowe produkty i chętni do ponoszenia większych wydatków- przekonuje Kalina Janicka, prezes zarządu Clear ChannelPoland.

Autor:TW

Więcej informacji:Clear Channel

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas