Reklama2010-03-02
0

CNN International reklamuje się w Lotus Racing

CNN International rozpoczyna współpracę reklamową z zespołem Lotus Racing startującym w Formule 1. Stacja chce w ten sposób podkreślać swój globalny i prestiżowy wizerunek.

W ramach rozpoczynanej właśnie współpracy logo CNN pojawi się na bolidach T127, kombinezonach i ubraniach kierowców Lotus Racing debiutującego właśnie w Formule 1. Natomiast zawodnicy tego zespołu będą występować w kampaniach stacji.



– Połączenie dwóch tak ikonicznych i prestiżowych marek doskonale pasuje do globalnego zasięgu CNN i tego, jak chcemy pozycjonować nasz brand, docierając do milionów odbiorców na całym świecie – uzasadnia Rani R. Raad, wiceprezes stacji ds. sprzedaży reklam. Współpraca CNN International i Lotus Racing ma charakter długoterminowy.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas