W ciągu miesiąca oglądalność stacji spadła o prawie o 40%
Nie mają powodów do zadowolenia szefowie TVN. W ciągu miesiąca oglądalność TVN Siedem spadła o prawie 40%. Jakie są tego przyczyny?
- 26 września zrezygnowaliśmy z analogowego przekazu satelitarnego. Ta decyzja była podyktowana bardzo wysokimi kosztami utrzymania transpondera. To jednak oznacza, że posiadacze tradycyjnych, analogowych anten satelitarnych nie mogą już oglądać TVN siedem. Straciliśmy w ten sposób ponad jedną piątą zasięgu i to musiało się odbić na wynikach stacji. Na szczęście ten spadek nie był zbyt dotkliwy w najważniejszych dla nas grupach docelowych. W październiku w dużych miastach nadal mieliśmy 3%, a wśród mieszkańców miast w wieku 16-49 lat nawet 3.4% udziału w rynku. Teraz przymierzamy się do wzmocnienia oferty filmowej, co - mam nadzieję - przełoży się na lepsze wyniki Siódemki - mówi nam Bogdan Czaja, szef TVN Siedem.
Oto jak kształtowała się oglądalność stacji i wpływy z reklam:
Zobacz tabelę8; BORDER-BOTTOM: #ece9d8; BACKGROUND-COLOR: transparent" x:num="4221785">4 221 785