Telewizja2007-06-18
0

'Co z tą Polską?': mniejsza widownia, lepsze udziały

Trzecią serię 'Co z tą Polską?' oglądało mniej widzów niż w poprzednich sezonach, ale wzrosły udziały programu w rynku. Na reklamach Polsat zarobił 13 mln złotych.

Oglądalność trzeciej serii programu Tomasza Lisa „Co z tą Polską?” wyniosła średnio 2,05 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 22,86 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Gorsze wyniki talk show miał w grupie wiekowej 16-49 lat, gdzie udziały wyniosły 18,93 proc.

Najpopularniejszy odcinek programu w minionym sezonie nadano 7 grudnia 2006 roku. Obejrzało go 3,11 mln widzów, a udziały wyniosły 35,7 proc. Gościem tego wydania był Andrzej Lepper, a głównym tematem była ujawniona kilka dni wcześniej tzw. seksafera.

Zobacz tabelęNT color=#000000 size=1>Inne192,68%

Program Tomasza Lisa „Co z tą Polską?” emitowany jest w Polsacie od 30 września 2004 roku. Co tydzień w studiu spotykają się zaproszeni goście, aby dyskutować o najważniejszych w kraju wydarzeniach politycznych i społecznych. Wśród nich są nie tylko czołowi politycy, ale także m.in. duchowni, historycy, aktorzy czy sportowcy.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas