Internet2022-01-13
3

Filmowa historia „Nikosia” hitem Netfliksa. Jest na podium zestawienia Top 10

Polski film „Jak pokochałam gangstera” okazał się jednym ze styczniowych hitów Netfliksa. Tytuł znalazł się na trzecim miejscu zestawienia Top 10 serwisu w kategorii filmów nieanglojęzycznych, a widzowie spędzili na oglądaniu filmu ponad 6,1 miliona godzin.

„Jak pokochałam gangstera” to filmowa historia Nikodema Skotarczyka, pseudonim „Nikoś”, jednego z najbardziej znanych przestępców w historii Polski. Założony przez „Nikosia” gang zajmował się głównie kradzieżą aut w Niemczech i Austrii i ich przemytem do Polski.

Film wyreżyserował Maciej Kawulski. W roli głównej wystąpił Tomasz Włosok, w pozostałych rolach m.in. Agnieszka Grochowska, Julia Wieniawa i Dawid Ogrodnik. Autorem scenariusza jest Krzysztof Gureczny, współscenarzystą - Maciej Kawulski.

Czytaj także: W nowy rok z Netfliksem. W styczniu premiery "Jak pokochałam gangstera", "Afterlife, "Ozarka", dokumentu o Neymarze

 

„Jak pokochałam gangstera” na podium

Polski film wyprodukowany dla Netfliksa miał swoją premierę w serwisie 5 stycznia br. Tytuł spotkał się z przychylnym przyjęciem przez krytyków, w serwisie Filmweb zdobył ocenę 6/10, podobne noty na jego temat znajdziemy w bazie IMDb.

Okazuje się, że „Jak pokochałam gangstera” spodobał się także globalnej społeczności użytkowników Netfliksa, o czym świadczy zestawienie Top 10 tytułów na platformie w okresie od 3 do 9 stycznia br.

Na liście obrazów nieanglojęzycznych film znalazł się na 3. miejscu, a widzowie spędzili na jego oglądaniu ponad 6,1 mln godzin. Od polskiego tytułu lepsze okazały się jedynie „Odludzie” oraz „Kolacja dla czworga”.

Historia „Nikosia” okazała się także najchętniej oglądanym filmem na Netfliksie przez widzów w Polsce.

W ogólnym rankingu Netfliksa obejmującym filmy anglojęzyczne w okresie od 3 do 9 stycznia br. króluje „Nie patrz w górę”, który był oglądany przez użytkowników serwisu przez ponad 58 mln godzin.

Czytaj także: 45 proc. polskich internautów odwiedza Netflixa, KSW i UPC podbiły wyniki Viaplay

Czytaj także: Subskrybenci sfrustrowani interfejsami platform streamingowych. „Brakuje agregatorów”

Ponad 213 mln subskrybentów

Netflix to największa platforma streamingowa na świecie, która ma 213,6 mln subskrybentów. W listopadzie br. serwis w Polsce osiągnął rekordowe wyniki. Odwiedziło go 13 mln internautów.

Autor:ps

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas