Reklama2005-05-31
0

Coca-Cola light, czyli flirt kontrolowany

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła akcję samplingową "Mowa ciała, czyli flirt kontrolowany" w sześciu największych miastach Polski

Sampling obejmuje 1,9 mln puszek zimnej Coca-Cola light, które rozdawane są od 4 maja do 2 lipca na uczelniach, w klubach, w biurowcach, w punktach komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach. Odbiorcami akcji są osoby w wieku 20-39 lat.

Celem samplingu  jest również zachęcenie do spożywania Coca-Cola light  w odpowiedniej temperaturze - 3 stopnie Celsjusza - i przekonanie konsumenta,
że nie zawierająca cukru Coca-Cola light pomaga mu wyglądać i czuć się wspaniale.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas