Reklama2009-05-13
0

Coca-Cola Light wprowadza zmysłowe butelki i puszki dla kobiet

Od połowy maja Coca-Coli Light będzie dostępna w butelkach ipuszkach ze wzorami inspirowanymi pięcioma zmysłami. Design markiskierowany do kobiet wspiera kampania reklamowa w internecie.

Wprowadzane do sprzedaży półlitrowe butelki i puszki 0,33 lCoca-Coli Light mają wzory złożone z barwnych i fantazyjnychrysunków przedstawiających pięć zmysłów. Limitowana seria jestskierowana do kobiet dbających o wizerunek i śledzących trendy wtym zakresie. - Nowe butelki i puszki Coca-Coli Light mogą stać siędla nich inspiracją do wyrażania siebie poprzez wybór takiegowzoru, który pasuje najlepiej do danej sytuacji, ich nastoju lububioru - opisuje Szymon Michalik kierujący marką Coca-Coli Light wCoca-Cola Poland Services.

Design puszek Coca-Coli Light przygotowała agencja BrandstormICOM.

Coca-ColaLight

Launchowi limitowanej serii Coca-Coli Light, który oficjalniebędzie miał miejsce pod koniec maja podczas FashionphilosophyFashion Week w Łodzi, towarzyszy internetowa kampania reklamowaprowadzona w serwisie cocacolalight.pl i na stronach dla kobiet.Jej kreacją zajęła się agencja K2, a media zaplanował i zakupił dommediowy Starcom. Coca-Cola Light w zmysłowych butelkach i puszkachbędzie w sprzedaży do końca sierpnia.

Autor:tw

Więcej informacji:Coca-Cola Light

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas