Reklama2019-04-18
8

Sarsa, Holak, Otsochodzi, Natalia Szroeder i Smolasty na puszkach Coca-Coli w kampanii „Układaj historie” (wideo)

Ruszyła właściwa odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli, której ambasadorami są wykonawcy muzyczni Sarsa, Holak, Otsochodzi, Natalia Szroeder i Smolasty. W ramach akcji ich wizerunki umieszczono na puszkach różnych wersji tego napoju.

Akcja obejmuje dwie różne promocje. W pierwszej należy kupić puszkę lub półlitrową butelkę dowolnego wariantu Coca-Coli, Fanty lub Sprite’a oraz zeskanować QR kod z opakowania, żeby poznać ukryte za nim słowo i przypisanego do niego artystę. Następnie należy napisać krótką historię (do 500 znaków) z tym wyrazem dotyczącą wskazanego wykonawcy i zgłosić ją na stronie Ukladajhistorie.coca-cola.pl.

Konkurs trwa od początku kwietnia, jest podzielony na sześć dwutygodniowych etapów. W każdym do wygrania jest spotkanie z jednym z muzycznych ambasadorów akcji, podpisana przez niego koszulka oraz 10 innych koszulek. Akcja będzie prowadzona do drugiej połowy czerwca.

Jednocześnie realizowana jest promocja, w której po zakupie puszek i butelek Coca-Coli, Fanty lub Sprite’a można rejestrować kody spod ich zawleczek i etykiet na Ukladajhistorie.coca-cola.pl. Każdy kod to jeden punkt, a punkty można wymieniać m.in. na 60-dniowy okres próbnego korzystania z Tidala (5 pkt), uchwyt do telefonu (1 pkt), słuchawki (12 pkt) oraz powerbank (40 pkt) oraz na losy w loterii (do wygrania są m.in. bilety na koncerty zagranicznych wykonawców oraz sprzęt do słuchania muzyki).

Loteria potrwa do końca września, za jej obsługę odpowiada agencja Fortis.

 

W ramach kampanii na puszkach różnych wariantów Coca-Coli umieszczono wizerunki Sarsy, Holaka, Otsochodzi, Natalii Szroeder i Smolastego. W lutym i marcu trwała wstępna odsłona działań, w której ujawniano kolejno tych wykonawców.

Działania reklamowe Coca-Coli są realizowane głównie w telewizji, internecie oraz punktach sprzedaży.

Kreacją kampanii i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa, materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja Fortis, a za działania w social media odpowiada Liquid Thread.

Autor:tw

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas