Reklama2018-01-30
3

Coca-Cola przez dwa lata sponsorem piłkarskich reprezentacji Polski i partnerem Łączy Nas Piłka

Marka napojów Coca-Cola od sierpnia 2018 do lipca 2020 roku będzie oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej (drużyn: mężczyzn, kobiet i mężczyzn do lat 21) oraz oficjalnym partnerem serwisu Łączynaspiłka.pl. Nie podano wartości kontraktu zawartego z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.

W ramach współpracy logo Coca-Coli będzie widoczne na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, portalu Łączynaspiłka.pl, zaproszeniach, biletach i programach meczowych. Ponadto w swoich działaniach marketingowych będzie mogła posługiwać się tytułem oficjalnego sponsora reprezentacji narodowych i ilustrującą to grafiką.

- Współpraca z PZPN to naturalna kontynuacja szerokiego zaangażowania marki w aktywności sportowe, zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym. Już teraz możemy potwierdzić, że Coca-Cola przygotowuje dla konsumentów szereg aktywności związanych z wizerunkiem reprezentacji. Obecność planowana jest zarówno w mediach i handlu, budując tym samym zaangażowanie wokół marki oraz partnerstwa z reprezentacjami Polski - uzasadnia Damian Podawca, senior brand manager w Coca-Cola Poland Services.

Firma poprzednio przez osiem lat miała umowę reklamową z Robertem Lewandowskim, która wygasła z końcem ub.r. W zeszłym tygodniu ogłoszono, że Lewandowski został globalnym ambasadorem marketingowym Oshee.

- Cieszymy się z nawiązanej współpracy i jesteśmy przekonani, że przyniesie ona korzyści dla obydwu stron. Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Nożnej traktujemy jako strategiczne biznesowo na kolejne lata. To dla nas ogromne wyróżnienie i jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli wspierać drużynę uwielbianą przez Polaków - zaznacza Stoyan Ivanov, country manager Coca-Cola Poland Services.

W styczniu br. PZPN przedłużył umowy z innymi partnerami marketingowymi naszej drużyny narodowej. Jej sponsorem głównym przez kolejne cztery lata będzie Lotos, a partnerem - 99rent. Jesienią ub.r. podobne umowy przedłużyły firmy Oshee (będzie sponsorem) i Fakro (będzie dalej partnerem).

- Podpisanie umowy sponsoringowej z Coca-Colą jest naturalną konsekwencją wieloletniej strategii budowania silnej marki PZPN i reprezentacji Polski. Cieszymy się, że firma o globalnym zasięgu, która od wielu lat jest partnerem najważniejszych imprez sportowych na świecie, docenia potencjał organizowanych przez nas wydarzeń oraz dostrzega korzyści płynące ze współpracy z federacją oraz naszymi reprezentacjami - dodaje Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN-u.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas