Reklama2014-01-23
0

Codemedia zareklamuje Comperia.pl w telewizji

Dom mediowy Codemedia wygrał konkurs ofert na obsługę reklamową porównywarki finansowej Comperia.pl. W lutym zacznie się pierwsza kampania tego serwisu prowadzona w telewizji.

Współpraca Codemedia z Comperia.pl obejmuje kreację i produkcję reklam, opracowanie strategii mediowej oraz bieżące planowanie i zakup mediów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Codemedia będzie odpowiadać za pierwszą w historii Comperia.pl telewizyjną kampanię reklamową, która zacznie się w lutym i potrwa kilka miesięcy. Celem reklam będzie wzrost ruchu w serwisie i sprzedaży oferowanych w nim produktów oraz zwiększenie jego rozpoznawalności. Spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

- Wybraliśmy ofertę Codemedia ze względu na bardzo duże doświadczenie tej firmy w obszarze kampanii telewizyjnych, a przede wszystkim na jej filozofię dotyczącą działań marketingowych w mediach w ogóle, a w szczególności właśnie w tak trudnym medium, jakim jest telewizja - komentuje Adam Urbanowski, dyrektor marketingu Comperia.pl.

W listopadzie ub.r. Comperia.pl miała 111 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

Więcej informacji:Codemedia, Comperia.pl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas