Reklama2014-12-15
0

Codzienni sportowcy w pierwszym polskim spocie Decathlonu (wideo)

Trwa bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów z artykułami i odzieżą sportową Decathlon. Akcja - przygotowana przez agencję K2 i Dom mediowy Lowe Media - jest pierwszą opartą na spocie w całości zrealizowanym w Polsce.

Bohaterami nowej kampanii reklamowej Decathlonu jest The Cathlons - drużyna wielbicieli sportu, którzy spotykają się, by razem codziennie się poruszać. Sprzęt potrzebny do realizacji tej pasji kupują w sklepach Decathlon. Podsumowuje to hasło: „Sport dla wszystkich - wszystko dla sportu”.

W kampanii wykorzystywana jest pierwsza reklama telewizyjna Decathlonu w całości przygotowana i nakręcona w Polsce. Jej realizacją i produkcją zajęła się agencja K2.

K2 wygrała przetarg dotyczący na razie obecnej kampanii. Firmy rozważają też jednak współpracę w 2015 roku.

Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmuje internet oraz outdoor.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Lowe Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Decathlon

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas