Medyczny show TVN “Cofnij zegar” ogląda w niedzielne o 17.30 średnio 1,3 mln widzów. To mniej osób niż gromadzą w tym czasie kanały TVP, ale nieco więcej niż ogląda w tym czasie Polsat.
Po pięciu odcinkach programu średni udział TVN w czasie jego emisji wynosi 10,58 proc. w grupie 4+ – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. TVN zajmuje tym samym w tym paśmie (niedziele ok 17.30) trzecie miejsce w rynku, za liderującą TVP 1 z udziałem 30,94 proc. (emituje ona “Ojca Mateusza”) i TVP 2, której udział wynosi 13,75 proc. (głównie programy kabaretowe), a przed Polsatem (10,07 proc.; powtórki “Szpilek na Giewoncie” i “Hotelu 52”).
W grupie komercyjnej 16-49 “Cofnij zegar” radzi sobie znacznie lepiej, osiągając 15,09 proc. udziału. Tutaj stacja TVN przegrywa tylko z Jedynką (ma 24,11 proc. udziału), wyprzedzając poza Polsatem także Dwójkę.
Rok wcześniej TVN w paśmie emisji programu miała bardzo podobne wyniki – śledziło ją 1,31 mln widzów, a udział kanału wynosił odpowiednio 10,44 proc. i 14,98 proc.
Z danych telemetrycznych wynika, że “Cofnij zegar” oglądają głównie kobiety, widzowie między 25. a 44. rokiem życia oraz ci w wieku od 55. do 59. lat, a także mieszkańcy miast.
“Cofnij zegar” to program w którym dietetyk dr Anna Senderska i trener Dariusz Rycaj biorą pod lupę nie do końca zdrowy styl życia uczestnika, a następnie modyfikują jego przyzwyczajenia tak, aby żył on zdrowiej i czuł się lepiej. Program powstaje na licencji brytyjskiego formatu „Turn back your body clock”.
Widownia “Cofnij zegar” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność show na tle konkurencji
Profil widowni programu