Pod hasłem "ColęDawanie" przebiega świąteczna kampania reklamowa Hoop Coli. Akcja obejmuje telewizję, kina oraz serwis internetowy tej marki.
Świąteczna kampania reklamowa Hoop Coli opiera się na dwóch spotach, których bohaterowie - prezentujący w humorystyczny sposób przekrój polskiego społeczeństwa - śpiewają oryginalną kolędę. Tekst ze sloganem "Hoop ColęDawanie" zachęca do okazywania sobie otwartości i empatii w codziennych sytuacjach. Jednocześnie ruszyła odświeżona wersja serwisu internetowego marki, w którym można m.in. wysłać świąteczną e-kartkę. Stronę działającą pod adresem www.hoopcola.pl przygotowała agencja interaktywna Hypermedia.
Akcja od 20 listopada jest prowadzona w kinach (sieć Multikino), a 4 grudnia rusza w telewizji (TVN Style, TVN Meteo, TVN 24 , TVN TURBO, TVN Warszawa, TVN CNBC, Polsat, Polsat 2, Polsat Sport, TV4, 4Fun TV, ITV, Discovery, Eska TV).
Kreację kampanii - zaplanowanej w kinach do końca roku, a w telewizji do 6 stycznia - przygotowała agencja reklamowa Hand Made, spoty wyprodukowała firma Papaya Films, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.