Reklama2011-10-16
0

Comarch rabatowo reklamuje program OPT!MA

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferowanego przez Comarch oprogramowania OPT!MA. Akcję - podkreślającą promocyjną cenę tego programu - przygotowały firmy SoInteractive i MEC.

Prowadzona od 10 października kampania oprogramowania Comarch OPT!MA podkreśla, że do końca można je kupić z 17-procentowym rabatem. Akcja - podobnie jak sam produkt - jest skierowana do małych i średnich firm, biur rachunkowych, placówek medycznych oraz przedsiębiorców działających na rynku e-commerce. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki Comarch OPT!MA w grupie docelowej oraz budowanie wizerunku firmy Comarch jako dostawcy najlepszych systemów do zarządzania dla firm z sektora MSP.

Akcja - zaplanowana do końca roku - obejmuje reklamy w prasie ogólnopolskiej, internecie oraz na fakturach w sieci hurtowni Makro. Kreację kampanii przygotowała agencja SoInteractive, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Comarch, OPT!MA

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas