Spółka informatyczna Comarch została partnerem francuskiego klubu piłki nożnej AS Nancy-Lorraine, a jej logo pojawi się na jej koszulkach, poinformowała firma w komunikacie. Comarch wdraża w klubie oprogramowanie lojalnościowe.
"Decyzja o współpracy Comarch z AS Nancy (Association Sportive Nancy-Lorraine/ ASNL) nie jest przypadkowa. W Polsce do grupy kapitałowej Comarch należy grająca w ekstraklasie Cracovia. Francuski klub piłkarski z Nancy powstał w 1910. W latach siedemdziesiątych jego barwy reprezentował Michel Platini. AS Nancy należy do Ligue1 - francuskiego odpowiednika polskiej Ekstraklasy czy angielskiej Premiership" - czytamy w komunikacie.
"Wyjątkowość projektu dla Nancy polega na tym, że klient działa na niezwykle medialnym rynku. Pierwszą ligę francuskiego futbolu ogląda się w TV na całym świecie. Dlatego też oprócz samego faktu realizacji tego ciekawego projektu zdecydowaliśmy się dodatkowo zainwestować w marketing z Nancy" - powiedział wiceprezes francuskiej spółki Comarch SAS Jacek Mikuś.
Comarch działa na rynku francuskim od 2009 roku. Rozwiązania wspierające marketing, a pośród nich System Lojalnościowy, są strategicznymi produktami dostarczanymi na ten rynek. Głównymi francuskimi klientami Comarch są: Auchan, Bouygues Telecom, BIC czy BP. Produkty firmy są dostępne w modelu Saas i hostowane bezpośrednio z data center Comarch.
W I-III kw. 2011 roku grupa Comarch miała 3,44 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 12,79 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 502,59 mln zł wobec 497,38 mln zł.