Telewizja 2019-06-04
5

Comedy Central w nowej oprawie i z kampanią promocyjną na 25-lecie „Przyjaciół”

We wtorek, 4 czerwca Viacom International Media Networks Polska wprowadzi odświeżone logo i oprawę graficzną kanałów Comedy Central i Comedy Central Family. Równocześnie wystartuje kampania promocyjna stacji „Przyjaciele od A do Z”.

Comedy Central i Comedy Central Family to komediowe stacje z portfolio VIMN Polska. Od 4 czerwca oba kanały oraz ich internetowe platformy dostępne będą w nowej, odświeżonej szacie graficznej i kolorystyce. Modyfikacjom ulegną również logotypy. Zmiany te są efektem globalnego rebrandingu Comedy Central.

Pierwszą kampanią w nowej oprawie jest akcja promocyjna kultowego serialu „Przyjaciele”, który jest jedną z najchętniej oglądanych produkcji emitowanych na antenie Comedy Central. Sitcom właśnie obchodzi 25-lecie nadawania.

Kampania „Przyjaciele od A do Z” w formie alfabetu przypomni najbardziej znane i najzabawniejsze momenty z serialu. Główną kreacją jest teledysk, który uzupełni ponad 20 krótkich spotów.

Działania promocyjne prowadzone będą na kanałach własnych Viacomu, w Telewizji Polsat, wybranych stacjach tematycznych oraz w digitalu, m.in. na platformach Facebook i Youtube. Za kreację odpowiada dział marketingu VIMN, a za zakup mediów - Starcom.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że ub.r. udział Comedy Central wyniósł 0,38 proc., a  Comedy Central Family - 0,08 proc.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas