Telewizja2014-07-31
2

Comedy Central ogląda średnio 23 tys. widzów. Hitem „Teoria wielkiego podrywu”

Komediowy kanał Comedy Central w tym roku śledzi średnio 23,1 tys. widzów, nieco więcej niż rok wcześniej, ale mniej niż dwa lata temu. Największą popularnością cieszył się w ostatnich miesiącach sitcom „Teoria wielkiego podrywu”.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 stycznia do 28 lipca 2014 roku średnia minutowa widownia Comedy Central wyniosła 23,1 tys. osób. Przełożyło się to na 0,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. kanał Comedy Central minimalnie zyskał widzów i poprawił udział w 16-49, ale spadł jego udział w grupie 4+. Wówczas stację śledziło średnio 22,7 tys. oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 0,37 proc. i 0,71 proc. udziału.

Natomiast względem okresu od 1 stycznia do 28 lipca 2012 roku komediowa telewizja zanotowała spadki. Wówczas Comedy Central oglądało średnio 26,3 tys. osób, co przełożyło się na 0,43 proc. udziału w grupie 4+ i 0,80 proc. w 16-49.

Porównanie z analogicznymi okresami w poprzednich latach

Zobacz tabelę


W analizowanym okresie najwięcej widzów na antenie stacji zgromadził odcinek serialu „Teoria wielkiego podrywu”, pokazany 2 lutego br. Obejrzało go 173 tys. osób.

Na drugiej pozycji znalazł się sitcom „Przyjaciele” z 5 stycznia, który śledziło średnio 149 tys. widzów. Podium zamyka produkcja „Dwóch i pół” (22 maja br.; 137 tys. widzów).

Trzy topowe programy

Zobacz tabelę


W Polsce Comedy Central nadaje od 19 października 2006 roku. Stacja emituje głównie amerykańskie seriale komediowe.

>>> Spada widownia AXN. „2012” hitem stacji w tym roku

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas