Telewizja2020-12-07
1

Comedy Central Polska z wizerunkową kampanią „Dzienna dawka humoru” (wideo)

Stacja Comedy Central Polska wystartowała z kampanią wizerunkową „Dzienna dawka humoru”. W jej ramach powstał dedykowany spot promocyjny oraz szereg działań na kanałach Comedy Central Polska w mediach społecznościowych.

Jak czytamy w komunikacie „w nowej kampanii stacja przypomina, że na jej antenie emitowane są najpopularniejsze seriale i programy komediowe”. - Od kultowych „Przyjaciół” i „Teorii wielkiego podrywu”, przez popularne animacja, jak „Blok Ekipa” i „Włatcy Móch”, po lokalne produkcje - „Comedy Club” i „Drunk History - Pół litra historii” - informuje biuro prasowe.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Kampanii towarzyszą działania na kanałach Comedy Central Polska w social mediach. W trzy kolejne grudniowe piątki (od 4 grudnia) na profilu stacji na Facebook’u organizowane są konkursy z nagrodami.

<iframe width="640" height="480" src="https://tv.wirtualnemedia.pl/embed/comedy-central-polska-z-wizerunkowa-kampania-dzienna-dawka-humoru?width=640&height=480" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

„Dawka dziennego humoru” obejmuje m.in. videogalerie i memy publikowane na Instagramie i Facebook’u. Z kolei na profilu stacji w serwisie Tik Tok fanów bawić będzie Michał Pałubski, komik znany widzom m. in. ze stand-up’owego show „Comedy Club”.

Kampania obecna jest na platformach Facebook i YouTube, kanałach własnych ViacomCBS, ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz w serwisach ASZdziennik.pl i player.pl. Za kreację odpowiada dział marketingu ViacomCBS, za zakup mediów Starcom.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że ub.r. udział Comedy Central wyniósł 0,33 proc.

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas