Telewizja 2022-05-20
0

„Comedy Club 8” od 21 maja w Comedy Central, Rafał Rutkowski gospodarzem

Rafał Rutkowski w „Comedy Club”; fot. Comedy Central Rafał Rutkowski w „Comedy Club”; fot. Comedy Central

W sobotę, 21 maja Comedy Central rozpocznie emisję ósmego sezonu programu „Comedy Club”, w którym występują polscy stand-up’erzy. Program już po raz czwarty prowadzi Rafał Rutkowski.

W „Comedy Club 8” ponownie występują zarówno znani przedstawiciele sceny komediowej w Polsce jaki i ci, którzy w stand-up’ie stawiają pierwsze kroki.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Program od piątego sezonu prowadzi aktor i komik Rafał Rutkowski (brał udział w poprzednich edycjach show, ale nie występował w roli gospodarza). Pierwszy sezon, emitowany wiosna 2017 roku prowadził Michał Kempa, gospodarzem drugiej transzy odcinków był Michał Koterski, trzeciej - Michał Meyer, a czwartej - Michał Pałubski.

Rutkowski nie tylko poprowadzi show, ale i również zaprezentuje swoje najnowsze skecze.

W nowych odcinkach nie zabraknie najpopularniejszych twarzy polskiej sceny komediowej: Wiolki Walaszczyk, Ewy Błachnio, Jacka Stramika, Michała Pałubskiego, Tomka Borasa Borkowskego i Tomasza Jachimka. Po raz kolejny w show wystąpią także: Andrii Voronoi z Ukrainy, Damian Usewicz czy Ola Petrus.

Obok nich, na scenie „Comedy Club” pojawi się kilku debiutantów. Widzowie będą mogli obejrzeć występy m.in. Macieja Adamczyka, Bartłomieja Walosa i Filipa van der Bryma.  

Emisja od 21 maja w Comedy Central

Ósmy sezon cyklu Comedy Central emitować będzie w soboty i niedziele o godz. 22.-0, począwszy od 21 maja 2022 roku.

Nagrania do nowych odcinków realizowane były tradycyjnie w warszawskim teatrze Sabat.

Premierze programu towarzyszy kampania promocyjna, która potrwa do 19 czerwca 2022 roku. Za produkcję spotów odpowiada Dziki Film, a za produkcję pozostałych kreacji - agencja Kalicińscy. Media zaplanował dom mediowy Wavemaker.

Kampania obejmuje kanały własne Paramount (m.in spoty na antenie Comedy Central, Paramount Network oraz w mediach społecznościowych nadawcy), a także promocję zewnętrzną: kampanię digital i outdoor, reklamy na autobusach oraz emisję video i display w internecie (m.in Yotube, Facebook, Tik Tok, Instagram).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że ub.r. udział Comedy Central wyniósł 0,32 proc.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas