Telewizja2021-10-22
2

„Comedy Club 7” w Comedy Central. Rafał Rutkowski gospodarzem (wideo)

„Comedy Club 7”; fot. Comedy Central„Comedy Club 7”; fot. Comedy Central

W sobotę, 23 października Comedy Central rozpocznie emisję siódmego sezonu programu „Comedy Club”, w którym występują polscy stand-up’erzy. Program już po raz trzeci prowadzi Rafał Rutkowski.

W „Comedy Club 7” ponownie występują zarówno znani przedstawiciele sceny komediowej w Polsce jaki i ci, którzy w stand-up’ie stawiają pierwsze kroki.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Program od piątego sezonu prowadzi aktor i komik Rafał Rutkowski (brał udział w poprzednich edycjach show, ale nie występował w roli gospodarza). Pierwszy sezon, emitowany wiosna 2017 roku prowadził Michał Kempa, gospodarzem drugiej transzy odcinków był Michał Koterski, trzeciej - Michał Meyer, a czwartej - Michał Pałubski.

Rutkowski nie tylko poprowadzi show, ale i również zaprezentuje swoje najnowsze skecze.

W nowych odcinkach na scenie pojawiają się także m.in.: Ewa Błachnio, Tomasz Jachimk, Michał Pałubski, Ewa Stasiewicz, Patryk Gosiński i Aleksandra Radomska.

- Ten sezon, tak jak poprzedni, był kręcony w warunkach nadzwyczajnych, bo w warunkach pandemii. Dlatego zależało nam na utrzymaniu dobrego poziomu. Na pewno istotną rolę grał tutaj dobór występujących komików i myślę, że w tym sezonie jest on bardzo dobry. Widzowie zobaczą znanych już sobie artystów, a także nowe twarze komedii - komentuje Rafał Rutkowski.

Emisja od 23 października w Comedy Central

Siódmy sezon cyklu Comedy Central emituje w soboty i niedziele o godz. 22.30, począwszy od 23 października 2021 roku.

Nagrania do nowych odcinków realizowane były we wrześniu w warszawskim teatrze Sabat.

Premierze programu towarzyszy kampania promocyjna, która potrwa do końca listopada 2021 roku. Kreację stworzył wewnętrzny dział marketingu ViacomCBS, za produkcję spotów odpowiada Papaya Films, natomiast za produkcję pozostałych kreacji - agencja Kalicińscy.

Kampania obejmuje kanały własne Viacom CBS oraz promocję zewnętrzną: w stacjach z grupy TVN i Polsat, kampanię outdoorową w największych miastach, emisję video i display w internecie (m.in Yotube, Facebook, Tik Tok, Spotify).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że ub.r. udział Comedy Central wyniósł 0,31 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas