Reklama2003-01-29
0

Communication One Consulting monitoruje konkurencje

Communication One Consulting (Commone) - firma specjalizująca się w badaniach jakości obsługi klienta- oferuje firmom monitoring działań z zakresu marketingu bezpośredniego.

Po usłudze benchmarkingu call center, czyli analizy jakości obsługi klientów przez telefon w różnych branżach i porównania na tle konkurencji, Commone rozszerza swoje usługi o badania stron internetowych (audyt merytoryczny i technologiczny, sposób komunikacji z odwiedzającym, zmiany w serwisie), drukowane materiały informacyjne (analiza jakości treści i przejrzystości komunikatu w katalogach, ulotkach i broszurach), direct mail ( grupa docelowa, częstotliwość działań, zawartość merytoryczna akcji mailingowych konkurencji), infolinie (profesjonalizm obsługi pod względem jakościowym i technologicznym), promocje (wartość i atrakcyjność ofert promocyjnych konkurencji, bieżące śledzenie nowych promocji), działania public relation (określenie stosowanych przez konkurencje sposobów kreowania wizerunku firmy i p! roduktów).

Ze względu na poufność projektów, Commone nie ujawnia nazw Klientów współpracujących. Wiadomo, że są wśród nich firmy z branży telekomunikacyjnej, nowych technologii i motoryzacyjnej.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas