Reklama2009-02-10
0

"COOLstacje" promują 36.6 w górach

W górskich kurortach trwa wizerunkowa kampania promocyjna usługimobilnej 36.6. W ramach akcji o nazwie "COOLstacja" odbywają sięeventy z nietypowymi rozrywkami.

Prowadzona w górskich miejscowościach turystycznych kampania"COOLstacja" promuje świadczoną przez Polkomtel usługę mobilną36.6. Akcja obejmuje weekendowe eventy, podczas których dostępne sąnietypowe rozrywki, takie jak gra w hokeja na trawie i minigolfaoraz rzucanie maskotkami sów na wiatr. W czasie imprez można teżpojeździć na skuterze, zjeść ciepłe lody i nakleić na swoją deskęsnowboardową logo 36.6. Kampania ma promować wizerunek 36.6 jakomarki młodzieżowej i lifestyle'owej, wyróżniającej się wśród innychtelefonii komórkowych.

coolstacje

Akcję, która rozpoczęła się w połowie stycznia i potrwa dopoczątku marca, przygotowała agencja Eskadra Marketing Services nazlecenie i we współpracy z zespołem ds. alternatywnych kanałówkomunikacji Polkomtela.

Autor:tw

Więcej informacji:36.6

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas