Telewizja2007-06-19
0

Coraz mniej widzów wybiera Opole

Widownia Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu spadła w ciągu dwóch lat o ponad 800 tys. widzów.

Tegoroczny, 44. festiwal opolski nadawany na antenie TVP1 w dniach od 15 do 17 czerwca obejrzało średnio 3,46 mln widzów przy udziałach w rynku wynoszących 35,92 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Największą oglądalność miał w tym roku koncert „Niebo z moich stron”, który w niedzielny wieczór przyciągnął przed telewizory 5,11 mln osób. Dużą widownię osiągnął także sobotni koncert „Superjedynek”, który obejrzało średnio 4,55 mln widzów.

Jednak - jak pokazują te same dane – oglądalność Opola z roku na rok spada. Jeszcze 2 lata temu widownia muzycznej imprezy Jedynki wyniosła 4,3 mln osób, w zeszłym roku było to 3,86 mln, a w tym już jedynie - 3,46 mln.

Inaczej niż z liczbą widzów jest jednak z udziałami transmisji z festiwalu w rynku telewizyjnym. Pomiędzy 2005 a 2006 rokiem faktycznie nastąpił ich spadek z 36,38 proc. do 33,3 proc,, ale w 2007 roku w porównaniu z poprzednim udziały wzrosły i wyniosły 35,92 proc.

Zobacz tabelęft bgColor=#ffffff height=17>






Średnia OPOLE 2005

4 304 48336,38%

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas