Prasa2007-03-21
0

Coraz większa sprzedaż "Mamo, to ja"

"Mamo, to ja" liderem sprzedaży miesięczników dla rodziców w 2006 roku.

Liderem segmentu magazynów parentingowych, adresowanych do rodziców, jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA). W grudniu 2006 osiągnął średnią sprzedaż na poziomie 134 722 egz. (wzrost o 30 proc. w stosunku do grudnia 2005 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowało się  ”Dziecko” (Agora SA) z wynikiem 107 787 egz., a na trzecim  ‘Mam Dziecko’ (Bauer), ze średnią 90 729 egz.

Zobacz tabelęje

  • Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
  • PC World Komputer goni PC Format
  • Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych
  • Autor:kk

    KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

    NAJPOPULARNIEJSZE

    <WRÓĆ NAPRACA
    PracaStartTylko u nas