Reklama2009-06-15
0

Crispin kupuje Daddy

Agencja reklamowa Crispin Porter & Bogusky przejęła szwedzkąagencję cyfrową Daddy.

Wartość transakcji nie została ujawniona. Daddy, mająca swojąsiedzibę w Göteborgu, zmieni teraz swoją nazwę na Crispin Porter& Bogusky Europe i będzie funkcjonować jako oficjalneeuropejskie centrum amerykańskiej agencji.

Na naszym kontynencie CP&B ma już małe biura w Londynie,Hiszpanii oraz Niemczech. Teraz będą one działać jako placówkiośrodka w Szwecji, który ma być zarządzany przez dotychczasowekierownictwo Daddy.

Szwedzka agencja została w 2000 roku założona przez JonasaHedebacka (dyrektor wykonawczy) oraz Gustava Martnera i BjornaHoglunda (dyrektorzy kreatywni). Pracują w niej 54 osoby, a wśródklientów obsługiwanych przez Daddy są Heinz, SAS, Philips, Capio,Ciba Vision, Posten, Scania, TeliaSonera i Autodesk.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Crispin, Daddy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas