Reklama2020-02-24
8

LPP promuje nową kolekcję Cropp - DNM RMX (wideo)

Do sprzedaży w sklepach LPP trafia nowa kolekcja odzieży Cropp - DNM RMX. Jej reklamy producent przygotował we własnym zakresie.

Kolekcja DNM RMX ma być podsumowaniem najważniejszych dżinsowych trendów z ostatnich 150 lat w nowych odsłonach.

- Dżinsowe propozycje dla niej to selekcja uniwersalnych fasonów: spodni, kurtek, koszul i spódniczek. Wzrok przykuwają różne kolory i wykończenia denimu - od bieli, przez jasne i ciemne odcienie niebieskiego, po czerń. Zabawę stylizacją umożliwiają oryginalne dodatki, wśród których w oczy rzucają się ciężkie buty w męskim stylu czy dżinsowe, postrzępione kapelusze typu „bucket hat” - opisuje LPP

- DNM RMX dla niego obejmuje szereg fasonów, które sprawdzą się na co dzień. Uwagę zwracają różne kroje dżinsowych spodni - od joggerów po wersje z prostymi nogawkami - oraz uniwersalne kurtki w odcieniach beżu lub szarości. Denimowe propozycje uzupełnia szereg bluz z nadrukami, flanelowych koszul i bejsbolówek, czyli miejskich bestsellerów, z których słynie Cropp - dodaje firma.

 

Działania promujące DNM RMX obejmują przede wszystkim internet (m.in. media społecznościowe) oraz sklepy Cropp. Przygotowano 60-sekundowy spot oraz zdjęcia. Bohaterami reklam są modele Valeryia Siarhuskova i Tomasz Kurek.


Za przygotowanie spotu odpowiadał Michał Piotrowski, a za produkcję sesji - Arkadiusz Dudkowski.

Na koniec września ub.r. funkcjonowały 362 sklepy Cropp, tyle samo co rok wcześniej. To druga po Reserved najważniejsza marka odzieżowa należąca do LPP.


Autor:tw

Więcej informacji:Cropp, odzież, LPP

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas