Reklama2004-12-23
0

CTM zmienia swoją markę

Spółka Centrum TeleMarketingowe CTM zmienia swoją markę, od nowego roku będzie to CTM Teleperformance Polska

Od 1-go stycznia 2005r. spółka Centrum TeleMarketingowe CTM będzie funkcjonować pod nową marką CTM Teleperformance Polska. Taką decyzję podjęli akcjonariusze na walnym posiedzeniu w siedzibie SR. Teleperformance w Paryżu.

"Zmiana nazwy jest kolejnym etapem konsolidacji firmy z korporacją, procesu rozpoczętego na początku 2004r. - mówi Maciej Wielkopolan, CEO CTM. "Jesteśmy przekonani, że zmiana nazwy pozwoli na lepszą identyfikację i rozpoznawalność spółki jako członka grupy SR. Teleperformance na światowych rynkach - dodaje.

"Nazwa CTM Teleperformance Polska, łączy stare z nowym. Zachowując markę CTM, chodziło o pozostanie przy "korzeniach" firmy i podkreślenie ciągłości działań podejmowanych na polskim rynku. Nowy człon w nazwie Teleperformance Polska ma potwierdzać przynależność do czołowej grupy telemarketingowej, pozycjonowanie jakie używa SR. Teleperformance nr 1 w Europie i nr 2 na świecie jest bardzo istotne w branży. Ma także ułatwić rozpoznawalność wśród największych światowych firm działających na rynku polskim nie współpracujących jeszcze z CTM, a kooperujących już z SR. Teleperformance na innych rynkach - mówi Maciej Wielkopolan.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas