Internet2018-07-05
2

Cube Group łączy sieci reklamowe NetSales i SalesMedia

Sieci afiliacyjne NetSales i SalesMedia, należące do Cube Group, łączą się w NetSalesMedia. Będzie ona współpracować z ponad 20 tys. wydawców internetowych i 200 reklamodawcami.

Sieć afiliacyjna NetSales specjalizowała się w kampaniach performance w modelach CPC i CPL dla klientów bezpośrednich oraz dla domów mediowych, a SalesMedia realizowała kampanie sprzedażowe w modelach CPS i CPO dla klientów z branży e-commerce. Dotychczas działały osobno w ramach agencji Cube Group

Dlaczego zdecydowano się je połączyć? - Nowa sieć NetSalesMedia jest odpowiedzią na zmiany w zachowaniach konsumentów i oczekiwania reklamodawców i wydawców. Dziś kampanie mają dużo bardziej złożoną strukturę niż kilka lat temu, co wymaga rewizji w prowadzeniu, pomiarze i rozliczaniu działań. Dlatego stawiamy na unikalne rozwiązania technologiczne i partnerstwo afiliantów - uzasadnia Anna Gromańska, publishing & innovations director, odpowiedzialna za integrację sieci i asymilację afiliacji z działaniami dla klientów Cube Group.

- Reklamodawcy otrzymują nową platformę trackingowo-analityczną, poszerzoną ofertę i dostęp do większej liczby wydawców, wydawcy zaś - dostęp do szerszego portfolio kampanii we wszystkich modelach w jednym miejscu oraz transparentne prowizje dostosowane do ich wpływu na konwersję - podkreśla.

Obecnie prowadzona jest migracja wszystkich obecnych reklamodawców i wydawców NetSales i SalesMedia do nowej sieci NetSalesMedia. Potrwa do końca br.

NetSalesMedia będzie współpracować z ponad 20 tys. wydawców oraz ponad 200 reklamodawcami. Wprowadzi do oferty kampanie afiliacyjne prowadzone w oparciu o customer journey i cross-device tracking, co pozwala na tworzenie modeli atrybucyjnych w rozliczeniach z wydawcami. Ponadto moduł analityczny NetSalesMedia analizuje ścieżki konwersji na podstawie wszystkich źródeł ruchu (uwzględniając także sesje bezpośrednie i z wyszukiwarek) - umożliwia to bardziej precyzyjną ocenę roli marketingu afiliacyjnego w kontekście wszystkich działań digital

- W ramach nowej platformy mamy w NetSalesMedia możliwość dogłębnej analizy ścieżek konwersji i atrybucji prowizji ściśle dostosowanej do celów i wyników reklamodawcy i wydawcy. Analiza i odpowiednia strategia atrybucyjna pozwala reklamodawcom lepiej zarządzać budżetami marketingowymi, a także budować wielokanałowy program partnerski - tłumaczy Gromańska.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas