Reklama2014-09-19
0

Cube Group performance marketingowo wypromuje PLL LOT

Agencja Cube Group wygrała przetarg na międzynarodową obsługę w zakresie performance marketingu Polskich Linii Lotniczych LOT. Działania będą prowadzone na 35 rynkach.

Cube Group będzie odpowiadać za działania reklamowe PLL LOT w wyszukiwarkach internetowych (Google, Bing, Yahoo, Yandex, Seznam, Baidu), sieciach kontekstowych oraz portalach społecznościowych (Facebook, Vkontakte).

Aktywności będą prowadzone na 35 rynkach z całego świata, m.in. w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Rosji i Chinach. Celem jest zwiększenie sprzedaży usług lotniczych PLL LOT.

Nie ujawniono, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia ani na jak długo podpisano umowę z Cube Group.

W ostatnich tygodniach przetarg na obsługę PLL LOT w wyszukiwarkach internetowych w Polsce wygrał dom mediowy Value Media (więcej na ten temat), a ATL-ową obsługę reklamową linii obroniła agencja DDB Warszawa (więcej o tym).

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas