Telewizja2003-03-18
0

Cyfra+ kontratakuje

Nowa kampania reklamowa platformy cyfrowej Cyfra+

W piątek, 14 marca 2003 r. ruszyła nowa, wiosenna kampania reklamowa platformy cyfrowej CYFRA+. Została ona skonstruowana w oparciu o nowe spoty wizerunkowe prezentowane w radiu i telewizji, ogłoszenia prasowe, reklamę w internecie oraz materiały BTL w punktach sprzedaży, które wspierają specjalną promocyjną ofertę sprzedażową.

W bieżącej kampanii CYFRY+ kontynuowana jest strategia marketingowa z poprzedniego sezonu, opracowana na podstawie zeszłorocznych badań nad pozycjonowaniem produktu. W spotach i layoutach przedstawione zostały najważniejsze korzyści płynące z zakupu CYFRY+: możliwość wyboru ulubionego programu w dogodnym czasie oraz doskonała, cyfrowa jakość obrazu i dźwięku.Z testów i badań przeprowadzonych w trakcie poprzedniej kampanii, a także bardzo dobrych rezultatów sprzedaży wynika, ze wdrożona strategia spełnia swoje założenia, przekaz jest zrozumiały, interesujący i pozytywnie przyjmowany przez odbiorców.

W wiosennej kampanii CYFRY+ wykorzystany został nowy 30-sekundowy spot wizerunkowy pt. "Garderoba", wzbogacony o informację na temat oferty sprzedażowej (aktywacja od 49 zł zamiast 299 zł, abonament za 23 zł nawet przez okres trzech miesięcy). Komunikację ATL wspierają ulotki i plakaty w punktach dystrybucji CYFRY+. Wsparciem dla akcji jest również silna telewizyjna i kinowa kampania wizerunkowa CANAL+, z wykorzystaniem filmu reklamowego pt.: "Rozmowa" oraz kampania edukacyjna CYFRY+, która zostanie przeprowadzana w prasie kobiecej oraz tygodnikach opiniotwórczych.

W wiosennej kampanii wykorzystane zostały następujące media: telewizja (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7), stacje radiowe (RMF FM, Radio Zet) dzienniki (Gazeta Wyborcza, Dziennik Sportowy), TV-guidy (Gazeta TV, Tele Świat, Tele Tydzień, Tele Magazyn, To i Owo) tygodniki (Newsweek, Polityka, Wysokie Obcasy, Auto Świat, Naj), prasa lokalna (Dziennik Zachodni, Dziennik Bałtycki - Wieczór Wybrzeża, Głos Wielkopolski, Gazeta Wrocławska, Gazeta Krakowska, Express Ilustrowany).

Zakup mediów realizowany jest przez Dom Mediowy Starcom. Od strony kreacyjnej kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas