Reklama2009-01-27
0

Cyfrowy budżet Alfy Romeo dla R/GA

Agencja interaktywna R/GA będzie odpowiedzialna za obsługę -wartego 1,5 miliona funtów - ogólnoeuropejskiego cyfrowego budżetunależącej do Fiata marki samochodów Alfa Romeo.

W finałowym etapie przetargu mająca swoją siedzibę w USA R/GApokonała agencję Work Club. wcześniej wyeliminowane zostały AKQA,MRM oraz FullSix, która do tej pory była odpowiedzialna za obsługętego budżetu.

Przetarg został przeprowadzony w głównej siedzibie Fiata wTurynie w ostatnim kwartale minionego roku.

W 2010 roku Alfa Romeo będzie obchodzić setną rocznicę swojegoistnienia, której ma towarzyszyć wielka kampania marketingowa wokółtakich modeli jak najnowsza wersja 8C supercar. R/GA ma się skupićna działaniach prowadzących do tej kampanii. Prawdopodobnie będzieona też odpowiedzialna za wprowadzenie modeli Alfa Romeo naamerykański rynek po zakupie przez Fiata 35 procent udziałów wfirmie Chrysler.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Alfa Romeo, R/GA

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas