Reklama2009-04-23
0

Cyfrowy budżet Fitness First dla AKQA

Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę globalnego cyfrowegobudżetu reklamowego Fitness First - operatora największej sieciklubów fitness na świecie.

Po trwającym trzy miesiące procesie przetargowym AKQA pokonała wfinałowej rozgrywce o budżet agencję RMG Connect.

Zadaniem zwycięskiej firmy będzie przygotowanie dla FitnessFirst globalnej strategii cyfrowej, uwzględniającej stronęinternetową, reklamę, komunikację z klientami oraz działania wprzestrzeni mobilnej na 18 rynkach.

Obecnie bliski rozstrzygnięcia jest również przetarg na budżetreklamowy sieci w mediach tradycyjnych.

Pierwszy klub Fitness First został otwarty w 1993 roku. W roku2005 sieć została za 835 milionów funtów przejęta przez brytyjskiprywatny fundusz inwestycyjny BC Partners.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:AKQA, Fitness First

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas