Reklama2009-04-29
0

Cyfrowy budżet reklamowy McLaren Group dla AKQA

Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę globalnego cyfrowegobudżetu reklamowego McLaren Group.

W przetargu na budżet grupy skupionej wokół zespołu wyścigowegoFormuły 1 McLaren, AKQA pokonała nie wymienione z nazwy agencje. Dotej pory grupa nie korzystała w tym zakresie z usług żadnejfirmy.

Opracowaniem globalnej strategii cyfrowej dla brytyjskiegoprzedsiębiorstwa zajmie się londyński oddział agencji AKQA.

W skład mającej swoją siedzibę w Woking McLaren Group wchodząspółki McLaren Racing, McLaren Automotive, McLaren ElectronicSystems, McLaren Marketing, McLaren Applied Technologies orazAbsolute Taste.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:AKQA, McLaren Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas