Telewizja2021-06-24
5

Kłopoty z działaniem Cyfrowy Polsat Go. "Mechanizmy zabezpieczające"

Kilkuset internautów narzeka w mediach społecznościowych na kłopoty z działaniem aplikacji Cyfrowy Polsat Go oraz internetowego Centrum Obsługi Klienta. Operator tłumaczy to "standardowymi mechanizmami zabezpieczającymi".

Klienci największej platformy cyfrowej swoje problemy zgłaszają m.in. na Twitterze. - Próbuję zalogować się na Cyfrowy Polsat Go, bo mam tam pakiet, a cały czas mnie wywala - napisał jeden z nich. Niektórzy nie kryją nawet rozgoryczenia i grożą rezygnacją z oferty. - Zostałem wylogowany i wyskakuje błąd o błędnym haśle lub loginie i chcecie, żeby umowę przedłużyć? - pyta poirytowany użytkownik.

Zobacz także: Znacznie większy zasięg naziemnego MUX-4 z kanałami Polsatu. Relaunch TV Mobilnej?

Cyfrowy Polsat radzi zmieniać regularnie hasła

Platforma cyfrowa przekonuje, że jest sposób na uniknięcie podobnych problemów. - Opisane zdarzenia wynikają ze standardowych mechanizmów zabezpieczających dla kont naszych klientów. Jest to normalne działanie, które ma na celu zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa usług świadczonych klientom. Aby uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości, zalecamy odnawianie hasła raz na jakiś czas – mówi Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu. Zdaniem przedstawicielki firmy, liczba odnotowanych w tej sprawie zgłoszeń jest niewielka, a jej firma wyjaśnia na bieżąco sytuację użytkownikom mediów społecznościowych.  

Zobacz także: Zmienią się logotypy wszystkich kanałów Polsatu. Powstaje nowa marka Polsat Box

Czym jest Cyfrowy Polsat Go?

Uruchomiony w 2016 roku Cyfrowy Polsat Go to streamingowy serwis z ponad 100 kanałami z oferty największej platformy cyfrowej, a także tysiące programów oferowanych w formie VoD (wideo na żądanie). Ulubione programy można oglądać na laptopie, tablecie, czy smartfonie.

Wyniki Cyfrowego Polsatu za 2020 rok

Cyfrowy Polsat w 2020 roku zanotował przychody sprzedażowe w wysokości 11,96 mld zł, a zysk netto wzrósł z 1,11 do 1,15 mld zł. Najmocniej wzrosła sprzedaż usług telefonicznych w modelu abonamentowym. Ofertę SmartDom obejmującą zniżki przy korzystaniu z kilku usług na koniec ub.r. miało wykupioną już 2,06 mln klientów Cyfrowego Polsatu, o 3,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Łącznie korzystali oni z 6,36 mln RGU, po wzroście o 314 tys. (5,2 proc.) rok do roku.

Autor:ag

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas