Telewizja2015-04-03
8

Cyfrowy Polsat kupił Teleaudio Dwa i InterPhone Service za 35 mln zł

Zygmunt SolorzZygmunt Solorz

Cyfrowy Polsat za 35 mln zł  nabył spółki Teleaudio Dwa i InterPhone Service, należące do Zygmunta Solorza-Żaka, głównego akcjonariusza Cyfrowego Polsatu.

- Spółki Teleaudio Dwa i InterPhone Service dysponują najnowocześniejszymi w Polsce, stale rozwijanymi i sprawdzonymi technologiami, wieloletnim doświadczeniem biznesowym oraz wysoko rozwiniętymi kompetencjami w obszarze usług dodanych i produkcji, które szybko będziemy mogli wykorzystać w działalności naszej Grupy z korzyścią dla naszych klientów - mówi Tomasz Gillner-Gorywoda, prezes Cyfrowego Polsatu.

Teleaudio Dwa prowadzi działalność od 1996 roku i jest podmiotem w branży telekomunikacyjnej i teleinformatycznej, specjalizującym się w dostarczaniu usług premium rate opartych o technologie SMS/IVR/MMS/WAP, np.: konkursy, loterie, subskrypcje MT, Direct Billing, kody SMS/dostęp do płatnych treści WWW, call center głosowe oraz tekstowe, usługi oparte o transformację głosu (IVR), płatności kartami i przelewami, terminacja ruchu głosowego.

InterPhone Service to z kolei fabryka z parkiem maszynowym zajmująca się produkcją sprzętu telekomunikacyjnego oraz elektronicznego powszechnego użytku, m.in. dekoderów satelitarnych. Mieści się na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec.

- Fabryka w Mielcu dysponuje nowoczesnym, spełniającym standardy światowe parkiem maszynowych, dzięki czemu z powodzeniem, przy jednocześnie niższych kosztach, będzie naszym centrum produkcji nowych urządzeń, a zakład na warszawskim Targówku przejmie rolę centrum serwisowego - informuje Dariusz Działkowski, członek zarządu Cyfrowego Polsatu ds. technicznych.

- Z kolei dzięki Teleaudio Dwa będziemy mogli rozwijać nowoczesne, zgodne z oczekiwaniami konsumentów kanały sprzedaży oraz obsługi klienta, zwiększając konkurencyjność naszej firmy i satysfakcję klientów ze świadczonych przez nas usług - dodaje Działkowski.

Grupa Cyfrowy Polsat, jako jedyny operator płatnej telewizji w Polsce, posiada własną fabrykę dekoderów. W ciągu ponad siedmiu lat działalności wyprodukowała ona 13 autorskich modeli odbiorników, w łącznej ilości ponad 6 milionów sztuk.

Klienci Grupa Cyfrowego Polsatu na koniec ub.r. korzystali z 16,48 mln RGU, czyli aktywnych usług generujących przychody (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas