Reklama2010-10-12
1

Cyfrowy Polsat promuje telewizję i internet (wideo)

Cyfrowy Polsat ruszył z kampaniami promującymi nową ofertę telewizyjną oraz ofertę internetową platformy. Działania obejmują telewizję i radio.

Kampania odświeżonej oferty pakietów telewizyjnych (więcej na ten temat) realizowana jest pod hasłem “Nowy Cyfrowy Polsat” i podkreśla, że kanały HD dostępne są teraz w każdym pakiecie, a użytkownik ma dużą swobodę w kształtowaniu swojej oferty. Spoty telewizyjne opierają się na rodzinie.


 


Z kolei akcja promocyjna poświęcona internetowi promuje bieżące korzyści oferty i realizowana jest pod hasłem "Drugie tyle w prezencie", a spot także zrealizowano w scenerii rodzinnej.


Obie kampanie realizowane są w kanałach TVP, TVN i Polsatu, w stacjach tematycznych z pakietu At Media, a także w trzech rozgłośniach radiowych (Radio Zet, RMF FM, i Złote Przeboje).

Kreację obu akcji przygotowała agencja Clos Brothers, zaś media do nich zakupił PHD Media Direction. 

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas