Telewizja2014-01-07
5

Cyfrowy Polsat reklamuje “karnawał niskich cen” (wideo)

Grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w pierwszym kwartale miała 390,4 mln zł zysku nettoGrupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w pierwszym kwartale miała 390,4 mln zł zysku netto

Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową swojej oferty telewizyjnej i internetowej. Działania obejmują telewizję, radio i internet.

Motywem kampanii jest hasło “Karnawał niskich cen w Cyfrowym Polsacie”. W spocie prezentowana jest oferta platformy składająca się z oferty internetowej z dwoma tabletami i routerem LTE za 35 zł miesięcznie oraz bezpłatnego pakietu telewizyjnego.

Działania prowadzone są w telewizji (m.in. Polsat i jego kanały tematyczne, 4fun. tv, TVN7, Comedy Central, Animal Planet, AXN, Discovery Channel, FOX, MTV Polska, Nat Geo Wild, Planete+, TVN Turbo, TVN24, Viva Polska, TV Puls), radio (RMF, Radio Zet, Złote Przeboje, PIN) oraz internecie (ipla, Netshare, sieci reklamowe Afilo i Amnet, wyszukiwarki).

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group, za postprodukcję spotu odpowiadały Qino i Chimney, a media kupił dom mediowy PHD.

Cyfrowy Polsat na koniec września br. miał 3,53 mln abonentów (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:Cyfrowy Polsat

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas