Telewizja2020-03-13
3

Cyfrowy Polsat odkoduje Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport4, kanały filmowe i Disney Channel

Od piątku 13 marca do poniedziałku 16 marca Cyfrowy Polsat odkoduje dla wszystkich swoich abonentów kanały: Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4. Do końca miesiąca odkodowanych też będzie 10 kanałów serialowo-filmowych i dziecięcy Disney Channel.

Operator podkreśla, że odpowiada w ten sposób na potrzeby abonentów, którzy w sytuacji zagrożenia pandemią koronawirusa nie mogą wziąć udziału w meczach w trakcie najbliższej kolejki PKO BP Ekstraklasy, która wprawdzie dojdzie do skutku między 13 do 16 marca – ale spotkania rozgrywane będą bez udziału publiczności. Co najmniej do końca marca potrwają także „otwarte okna” na kanały filmowe i serialowe: Polsat Comedy Central Extra, FOX HD, AXN, AXN HD, AXN Black, AXN White, AXN Spin, Paramount Channel HD, Epic Drama, SundanceTV oraz popularny kanał dla dzieci - Disney Channel.

W czasie 27. kolejki PKO BP Ekstraklasy na otwartej antenie dostępnych będzie wszystkie osiem meczów, m.in. Lech Poznań - Legia Warszawa planowany na najbliższą sobotę. Kanały Canal+ Sport 3 i 4 są dostępne dla abonentów telewizji satelitarnej oraz telewizji kablowej w technologii IPTV, również mobilnie, za pośrednictwem serwisu Cyfrowy Polsat GO.

Kanały Canal+ Sport 3 i 4 wszystkim swoim klientom udostępni też Platforma Canal+, natomiast mecze najbliższej kolejki PKO BP Ekstraklasy będzie można za darmo oglądać na Player.pl.

Wszyscy abonenci telewizji satelitarnej i kablowej IPTV od pakietu Mini HD co najmniej do końca marca w ramach „otwartego okna” mogą oglądać także kanały: Polsat Comedy Central Extra, FOX HD oraz Disney Channel. Kanały Sundance TV, Paramount Channel HD, AXN i AXN HD są dostępne w „otwartym oknie” dla abonentów od pakietu Rodzinnego HD, Epic Drama od Familijnego HD, a  AXN Black, AXN White oraz AXN Spin – od Familijnego Max HD.

W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, obejmująca m.in. Telewizję Polsat i Polkomtel, zanotowała 11,68 mld zł przychodów sprzedażowych i 1,11 mld zł zysku netto. Liczba sprzedanych przez nią usług zwiększyła się o 2,8 proc. do 17,39 mln, natomiast liczba abonentów zmalała o 1,2 proc. do 5,64 mln.

Autor:jk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas