Telewizja2014-03-31
10

Cyfrowy Polsat unowocześnia Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w pierwszym kwartale miała 390,4 mln zł zysku nettoGrupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w pierwszym kwartale miała 390,4 mln zł zysku netto

Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Do platformy dodano m.in. realizowanie płatności za wiele usług jednocześnie, dokupowanie i modyfikacje pakietów oraz obsługiwanie dostępu do materiałów wideo w ramach VOD, PPV i serwisów online.

- Projektanci nowej platformy pomyśleli o wielu nowych, użytecznych funkcjach, dzięki którym zarówno obsługa konta, jak i płatności zajmą niewiele czasu. Klienci w prosty sposób sprawdzą stan swoich należności za telewizję, Internet, usługi VOD i online i zdecydują czy chcą realizować płatności za pojedynczą usługę, czy zbiorczo. Nowy serwis daje także możliwość opłaty abonamentu z góry za dowolną liczbę miesięcy - mówi Grzegorz Sandel, dyrektor zarządzający ds. obsługi klienta i telekomunikacji Cyfrowego Polsatu.

>>> Cyfrowy Polsat zaoferuje smartfony z tunerem DVB-T z Chin

Użytkownicy ICOK mogą zobaczyć w panelu szczegóły posiadanych pakietów, a także informacje dotyczące sprzętu w tym numery seryjne i instrukcje obsługi. W dziale „VOD, PPV i Serwisy Online” znajdują się dane materiałów wideo i pakietów wykupionych w ramach telewizji IPLA oraz platformy VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa m.in. ilość wypożyczonych filmów i czas, jaki pozostał na ich obejrzenie. Natomiast w sekcji „Usługi/Wykorzystanie limitów” klienci CP sprawdzić mogą, czy mieszczą się w swoim miesięcznym limicie danych i minut.

Abonent może teraz sam nazwać usługi, które posiada (np. „dekoder babci” czy „internet córki”). W aktualizacji ICOK dodano również możliwość zapoznania się z warunkami umowy oraz modyfikacji posiadanych pakietów i zmiany danych kontaktowych.

W menu serwisu znalazło się także miejsce z odpowiedziami na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Z Biurem Obsługi Klienta można kontaktować się teraz poprzez wypełnienie prostego formularza kontaktowego.

Zmiany w nowym serwisie ICOK są widoczne dla wszystkich abonentów.

Cyfrowy Polsat miał 3,53 mln abonentów i 525 mln zł zysku w 2013 r. (więcej na ten temat).

Autor:łb

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas