Telewizja2011-10-20
0

Cygańskie wesele hitem stacji lifestylowych, Domo.tv o 500 proc. od góry

Liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych we wrześniu br. była stacja TLC. Największy wzrost oglądalności, wynoszący 500 proc., zanotowało z kolei Domo.tv. Najchętniej oglądaną pozycją w tym segmencie kanałów było reality “Moje wielkie cygańskie wesele”.

Udział kierowanego do kobiet TLC w zeszłym miesiącu wyniósł 0,49 proc. po wzroście w porównaniu do września o 194 proc. (drugi największy wzrost w rankingu), co dało tej stacji awans z miejsca szóstego na pierwsze. Drugie miejsce utrzymał kanał TVN Turbo (0,42 proc. udziału, wzrost o 15,6 proc.). Na trzecią pozycję z pozycji lidera spadła natomiast stacja TVN Style (0,38 proc. udziału, wzrost o 0,3 proc.).

Największy wzrost we wrześniu br. ponownie dotyczył stacji Domo.tv, zajmującej pozycję dziesiątą. Poprawiła ona swój wynik sześciokrotnie i jej udział wyniósł 0,06 proc. Największy spadek, wynoszący 23,9 proc., zanotowała stacja Club TV, której udział uplasował się na poziomie 0,07 proc. (zajęła miejsce dziewiąte).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsza lokatę zajął kanał TVN Turbo (0,7 proc. udziału, wzrost o 14,9 proc.), na drugie miejsce awansowała stacja TLC (0,68 proc. udziału, wzrost o 235,5 proc.), na podium znalazł się kanał TVN Style (0,52 proc., udział był taki sam jak rok wcześniej).

>>> 36 tys. widzów ma talk-show Kwaśniewskich w TVN Style

Liderem wzrostu w tym targecie była również była stacja Domo.tv (wzrost o 394,4 proc.), a liderem spadku - kanał  Club TV (spadek o 38,5 proc.). 

Zobacz tabelę


9 na 10 najpopularniejszych pozycji na kanałach lifestylowych we wrześniu br. nadała stacja TLC
. Najwięcej widzów miał program “Moje wielkie cygańskie wesele”, który śledziło 225 tys. osób, co dało stacji 1,75 proc. udziału w rynku. 

Zobacz tabelę

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas