Telewizja2018-07-12
3

„Czarno na białym” ogląda 384 tys. widzów. Jesienią nowe odcinki

Patrycja Redo-Łabędziewska, fot. TVN24Patrycja Redo-Łabędziewska, fot. TVN24

Program „Czarno na białym” w sezonie 2017/2018 śledziło 384 tys. osób, o 56 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu w grupie 4+ zajął drugie miejsce wśród kanałów newsowych, a w grupie 16-49 był liderem. Wpływy reklamowe wyniosły 9,73 mln zł. Nowe odcinki audycji widzowie zobaczą w jesiennej ramówce br.

Informacyjny magazyn „Czarno na białym” w sezonie telewizyjnym 2017/2018 (tj. w okresie od 28 sierpnia ub.r. do 29 czerwca br.) pokazywany był w dni powszednie o godz. 20.30 oraz w soboty o 21.30. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 384 tys. osób, co przełożyło się na 2,53 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów, 1,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 30 sierpnia ub.r. Jego średnia widownia wyniosła 696 tys. osób.

Odcinki programu, pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 27 sierpnia 2016 roku do 24 czerwca 2017 roku) gromadziły przed telewizorami 440 tys. osób, co przełożyło się na 2,86 proc. udziału w 4+, 1,82 proc. w 16-49 i 2 proc. w 16-49. Oznacza to, że program stracił 56 tys. widzów.

Kanał TVN24 w paśmie nadawania programu przegrał walkę o widza ze stacją TVP Info, której udział wyniósł wówczas 3,69 proc. Gorzej poradził sobie Polsat News (0,64 proc.).

Taka sama była kolejność stacji w grupie 16-59. Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 TVN24 był już jednak liderem oglądalności w segmencie stacji newsowych, a dalsze miejsca zajęły: TVP Info i Polsat News.

Wpływy reklamowe wokół emisji magazynu we właśnie zakończonym sezonie wyniosły 9,73 mln zł. Dla porównania rok wcześniej audycja z reklam zarobiła 7,17 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Prowadzącą programu „Czarno na białym” jest Patrycja Redo, która kilka dni temu została również naczelną audycji (zastępując Jerzego Durlika, który pozostał w TVN24). Nowe odcinki audycji na antenie TVN24 będzie można oglądać po wakacyjnej przerwie.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 4,27 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas